6 Tendinte de continut pentru a genera trafic organic

Un element important al SEO este continutul. Pe scurt, SEO de continut are ca scop crearea si optimizarea continutului dvs., astfel incat sa poata ocupa un loc inalt in motoarele de cautare si sa atraga traficul motoarelor de cautare.

In aceasta postare, veti afla ce este continutul SEO si cum sa-l optimizati pentru motoarele de cautare si utilizatori, folosind cele mai bune practici.

Pe masura ce intreprinderile mici se indreapta spre 2021 cu speranta nesfarsita ca aceasta pandemie va lua sfarsit, banii din marketing sunt putini.

Un avantaj al acestei situatii?

Rafinarea redactarii continutului site-ului dvs. de afaceri, avand in vedere cele mai noi tendinte de SEO. Multe IMM-uri au fie creatori de continut si / sau profesionisti in SEO care creaza advertoriale si continut de marca, fie lucreaza cu agentii de marketing digital.

Indiferent de situatie, un lucru pe care nu ar trebui sa-l faci in timpul acestei pandemii este sa devii lenes.  Multi respecta practicile de marketing digital din ultimul deceniu, in special in scrierea continutului site-ului.

De-a lungul anului 2020, nu numai ca am revizuit strategiile de marketing si de stabilire a preturilor agentiei noastre – Fluier – pentru a satisface nevoile clientilor – am blocat, de asemenea, timpul pentru a concentra energie suplimentara asupra tendintelor de scriere a continutului care pot ajuta clientii sa reuseasca in continuare in SEO in 2021.

Acest lucru a inclus examinarea a ceea ce a functionat pentru clientii nostri de-a lungul anului 2020 si a tendintelor pe care le-am descoperit. Studiul a contribuit la modelarea unei liste de verificare pentru optimizarea redactarii continutului site-ului dvs. utilizand cele mai noi tendinte SEO.

Dar mai intai, cateva practici de scriere a continutului in ceea ce priveste autoritatea marcii intr-o afacere mica si cum sa o consolidati prin continutul site-ului dvs.

Tendinte de scriere a continutului 2021

In 2021, autoritatea dvs. de marca va conta mai mult ca niciodata. Pentru majoritatea IMM-urilor, accentul este pus pe consolidarea numelui general al companiei in sine fata de fiinta sau fiintele umane reale din spatele companiilor.

Aceasta este o greseala.

Cu cat puteti centra mai mult o singura persoana ca figura experta si autoritara care reprezinta o afacere, cu atat mai bine. Fondatorii si CEO-urile urmeaza de obicei acest rol, ceva familiar cu corporatiile gigantice. Majoritatea intreprinderilor mici au insa voci multiple care reprezinta compania lor.

Acest lucru se intampla in toate materialele de marketing, cel mai mare infractor fiind blogul.

Daca aveti diversi experti in personal sau freelancing pentru dvs., este ideal sa aveti autori separati pentru subiecte.

Optati pentru agentii de marketing digital si scriere de continut

Expertii in social media ar trebui sa scrie despre social media, iar expertii in marketingul de continut ar trebui sa scrie despre marketingul de continut. Problema cu multe intreprinderi mai mici este ca au doar cateva servicii de baza, dar continua sa sublinieze lucrurile ca „personal” sau chiar sa foloseasca nume fictive.

Acest lucru ofera identitate zero companiei si nu ajuta afacerea sa construiasca un numar puternic de vizite repetate pe acel site. Solutia este de a lua una dintre aceste cifre de inalta autoritate in cadrul unei IMM – din nou, de obicei un fondator sau CEO – si sa le transforme in vocea continutului de pe acel site.

Cu cat serviciul sau produsul este mai nisat, cu atat este mai optim sa folositi o voce singulara. Ganditi-va la o companie care vinde servicii de investitii pe actiuni – ati avea incredere in vocea CEO-ului sau in vocea unor necunoscuti din personalul de marketing?

Lista de verificare SEO 2021 pentru scrierea de continut – advertoriale

Acum, ca am acoperit autoritatea marcii, este timpul sa trecem la optimizarea continutului site-ului dvs. web, urmand cateva tendinte pentru 2021.

Urmatorul contine atat continutul paginii, cat si continutul blogului.

Toate indrumarile provin din tendintele pe care le-am asistat la clienti si la alte clasamente pe site-uri de-a lungul anului si ma astept ca multe din acestea sa ramana pe tot parcursul anului 2021

Incepeti cu meta title si meta descriere, si treceti in jos prin pagina reala asa cum ati vedea-o pe ecran.

Urmeaza lista de verificare pentru optimizarea fiecarui element de continut pe masura ce acceleram in 2021.

1. Optimizarea cercetarii cuvintelor cheie

Toti profesionistii SEO stiu ca efectuarea cercetarii cuvintelor cheie este chiar primul pas in crearea de continut optimizat. SEJ prezinta sute de articole despre efectuarea cercetarii cuvintelor cheie, astfel incat sa nu intru in detalii nebunesti aici. Dar, din pacate, multe IMM-uri inca refuza sa efectueze orice tip de cercetare a cuvintelor cheie.

Acest lucru este normal pentru clientii noi de la agentia mea care nu au mai lucrat pana acum cu un profesionist SEO. Dar, din pacate, vad si o lipsa de cercetare a cuvintelor cheie pentru clientii noi care au mai lucrat cu profesionisti in SEO. Daca neglijati efectuarea cercetarii cuvintelor cheie, nu veti reusi sa obtineti nicio tractiune in rezultatele cautarii.

Iata cateva ganduri cu privire la tendintele de cercetare a cuvintelor cheie pe masura ce ne indreptam spre 2021:

Tinta 80% Cuvinte cheie vesnic verzi; 20% Cuvinte cheie la moda 

Faceti-va timp pentru a intelege cu adevarat nevoile de continut vesnic verde ale pietei si publicului dvs. si vizati cuvintele cheie vesnic verzi pentru continutul respectiv.

Scopul este ca acest continut sa adauge valoare si sa rezolve problemele cititorului timp de multi ani in viitor. Un exemplu dintr-o agentie de marketing digital: sfaturi de scriere a continutului, elemente de baza SEO etc.

Acestea fiind spuse, trebuie sa acordati atentie si cuvintelor cheie in tendinta, cum ar fi cele mai recente produse disponibile in marketingul dvs. Un exemplu dintr-o agentie de marketing digital: cum sa optimizati pentru cautarea vocala, cautarea predictiva etc.

Si daca urmati aceste cuvinte cheie in tendinte si creati continut autoritar suficient de devreme, unele se pot transforma in cuvinte cheie mereu verzi si veti avea un salt asupra concurentei.

Monitorizati indeaproape performanta cuvintelor cheie 

Urmarim cuvintele cheie ale clientilor prin SEMrush si, daca ceva nu functioneaza asa cum ar trebui dupa aproximativ sase saptamani, analizam continutul si toate pozitionarea cuvintelor cheie.

Uneori, un simplu schimb de cuvinte intr-o eticheta de titlu ajuta la clasare.

Alteori, este o revizuire completa a continutului in sine. Acesta este motivul pentru care este atat de vital sa urmariti progresul si sa actualizati continuu continutul mai vechi pe tot parcursul anului.

Nu uitati de cuvintele cheie aferente 

Cand finalizez cercetarea cuvintelor cheie si am un cuvant cheie tinta pe care il voi folosi pentru o pagina, voi oferi, de asemenea, o lista de cuvinte cheie aferente pentru momentul in care voi incepe sa lucrez. Cuvintele cheie asociate arata mai multa relevanta pentru subiectul dvs., ceea ce va ajuta sa trimiteti semnale mai puternice despre intentiile paginii atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru cititori.

Utilizati intotdeauna cuvintele cheie vizate in meta descrieri

Desi Google spune ca meta descrierile nu au valoare de clasare directa, cu siguranta au o valoare de clasare indirecta.

Daca sunt cautate cuvintele cheie vizate, acestea vor deveni indraznete in meta descrieri, oferind relevanta intentiei cautatorului.

Acest lucru influenteaza un clic, afectand indirect valoarea rangului.

De asemenea, desi Google ar putea folosi propriile meta descrieri doar aproximativ 3% din timp si, de obicei, le completeaza automat, este totusi cea mai buna practica de a furniza meta descrieri unice pentru fiecare pagina de pe site.

As argumenta chiar si pagini, cum ar fi politica de confidentialitate sau paginile de contact, care sunt de obicei lasate sa fie auto-populate.

Utilizati cuvinte cheie vizate si similare

Utilizati intotdeauna cuvantul cheie principal in cel putin o eticheta de antet si cuvinte cheie legate de valoare ridicata in altele.