Cum se va schimba marketingul din cauza COVID-19 afla de la unlink.ro

In mod evident, marketerii vor trebui sa faca ceea ce au facut intotdeauna cel mai bine: sa se adapteze. Cei mai buni marketeri vor ramane la curent cu ultimele tendinte, vor urmari informatii actualizate si vor incerca sa intelega noile comportamente ale consumatorilor. Acestea sunt lucruri esentiale pentru a conduce strategii de marketing de succes. 

Asa cum spuneam mai sus, traficul si cererea din magazinele clasice scad zilnic, pentru ca utilizatorii aleg sa ramana acasa. Pe masura ce aceasta tendinta se amplifica, activitatea online va creste, iar agentiile de publicitate vor putea ajunge mai usor la publicul tinta prin reclame pe platformele de socializare (Facebook, Instagram) si pe Google (Google Ads). Publicitatea digitala ramane in top, iar magazinele online aflate pe segmentele de piata potrivite ar putea sa nu simta criza COVID-19, ba chiar sa bifeze tendinte ascendente. 

Pe masura ce lumea merge inainte in aceste circumstante cu provocari majore, va fi esential ca publicitatea sa se foloseasca de compasiune si emotie pentru a pune brandul intr-o lumina pozitiva. 

Afacerile ar trebui sa-si propuna sa ramana o resursa de incredere pentru angajatii lor, consumatori, colaboratori si alte parti cheie implicate in activitatea desfasurata. Daca un brand va alege o abordare incarcata de compasiune si emotie in campaniile publicitare, va putea sa-si atraga public si loialitatea acestuia pe termen lung. 

Avand in vedere ca impactul COVID-19 continua sa ni se dezvaluie, brandurile si agentiile de publicitate trebuie sa ramana cu un ochi pe schimbarile comportamentale ale consumatorilor si a impactului asupra pietelor individuale, pentru a-si pune intrebarile corecte, pentru a se asigura ca sunt pregatite pentru orice fel de rezultate si pentru a identifica noi oportunitati. 

Set de intrebari utile pentru firme, in contextul COVID-19

– Pe ce piata activeaza afacerea dumneavoastra?

– Cum influenteaza COVID-19 obiceiurile de cumparare ale publicului dumneavoastra tinta?

– Cum puteti oferi o valoare mai mare clientilor in acest moment, prin intermediul produselor si serviciilor oferite?

–  Cum este publicul tinta influentat de pandemia COVID-19?

–  Exista oportunitate pentru ca brandul dumneavoastra sa devina mai vizibil in aceasta perioada?

– Angajatii dumneavoastra sunt in siguranta? Oferiti experiente, produse si servicii sigure pentru consumatori, in aceasta perioada?

Hai pe unlink.ro pentru a-ti promova afacerea cu extrem de putine resurse, dar cu rezultate foarte bune. Poti publica articole si anunturi pentru afacerea ta si poti intra in legatura cu o multime de clienti potentiali.