Retete de gustari pentru un abdomen plat

Foloseste urmatoarele retete de gustari pentru un abdomen plat daca vrei sa scapi de kilograme in plus. Schimba felul in care mananci cu cateva trucuri simple.

Aceasta salata iti ofera sansa sa adopti un regim mai sanatos. Pe langa efectele pozitive asupra organismului tau si a metabolismului, aceasta gustare iti va oferi un abdomen plat. Intr-un bol amesteca 5 rosii cirese taiate in jumatate, 3 linguri de porumb (conserva), o lingura de fasole neagra (conserva), salata verde, o jumatate de lingurita de sare si putina ceapa verde.

Pentru dressing mixeaza cu ajutorul blenderului o jumatate de avocado, 4 linguri de iaurt grecesc, putin usturoi razuit, o lingura de zeama de lamaie si o jumatate de lingura de zahar. Stropeste salata cu cateva linguri din sosul delicios. Pune salata la frigider pentru cateva minute.

Primul pas este sa pregatesti pestele la gratar. Pe urma pregateste garnitura, legume precum vinete, ardei si rosii grill. Orezul fiert iti va oferi o senzatie de satietate. Aceste ingrediente contin prea putine calorii pentru a contribui la ingrasare. Opteaza pentru aceasta alternativa de pranz sau cina ca sa ai un abdomen plat. Specialistii iti recomanda sa adaugi seminte de dovleac sau de floarea soarelui pentru a facilita arderea grasimilor.

Penne cu sos de rosii si spanac

Iti plac pastele mai mult decat orice alta gustare? Nu trebuie sa renunti la ele daca vrei un abdomen plat. Secretul succesului este sa combini pastele cu legume sau salate bogate in antioxidanti si vitamine.

Fierbe 115 gr de penne graham in apa fierbinte. Adauga 125 ml de sos de rosii si 250 gr de spanac pastelor. In cazul in care doresti sa completezi reteta cu putina carne, adauga 110 gr de carne pui preparat la grill. Voila! O reteta cu arome delicioase si un continut redus de calorii.

Combina ingredientele proaspete si fierte pentru a realiza un preparat potrivit pentru o dieta sanatoasa.Fierbe orezul, apoi pregateste o felie de piept de pui la gratar. Taie carnea in feliute sau cubulete. Adauga-le in bolul cu orez. Pregateste cateva felii de ardei gras si ceapa la grill.

Rosiile cirese precum si spanacul se adauga in varianta lor proaspata. Asezoneaza salata cu putina sare. In cazul in care doresti sa alegi un dressing pentru aceasta gustare, ai grija ca sosul sa nu contina prea multe calorii.

Renunta la paine in favoarea ingredientelor precum: pita sau taco. Poti achizitiona aceste produse de la supermarket. Dieteticienii iti indica sa alegi varianta graham. Pentru a pregati un mic dejun sau un pranz sanatos pentru un abdomen plat foloseste urmatoarea reteta.

Intr-un bol amesteca o conserva de ton cu o lingura de iaurt sau maioneza dietetica si cubulete de rosii, ardei sau castraveti. Umple o pita cu cateva linguri din acest amestec sanatos. Savureaza gustul mirific al acestui sandvis.