Retete de shake-uri sanatoase pentru vara

Foloseste urmatoarele retete de shake-uri sanatoase pentru vara. Hidratarea si consumul de fructe proaspete este foarte important pentru slabit dar si pentru a garanta functionarea corecta a sistemului digestiv.

1. Milkshake cu capsune, mure si zmeura

Umple-ti frigiderul cu ingrediente bio! Ofera organismului tau o bomba de antioxidanti prin amestecul de lapte degresat cu mure, capsune, cirese sau zmeura. Adaugarea inghetatii de vanilie (cu foarte putine calorii) este optionala. Pe langa gustul apetisant aceste bauturi ajuta la stimularea metabolismului. Slabeste pana la 1-2 kilograme pe saptamana cu ajutorul acestor retete de shake-uri sanatoase si energizante. O portie din acest milkshake contine aproximativ 120 de calorii.

2. Milkshake cu mango si fistic

Surprinde-ti prietenele cu un milkshake delicios, sarac in calorii dar bogat in nutrienti. Ingredientele necesare pentru realizarea acestei bauturi sunt: lapte degresat, cateva felii de mango, fistic si iaurt grecesc. Urmareste instructiunile din aceste retete de shake-uri si foloseste blenderul pentru a obtine textura ideala. Chiar daca o portie din acest shake contine 137 calorii, nutrientii din fistic si mango vor accelera procesul slabirii. Consuma nu mai mult de 2-3 pahare de milkshake pe zi pentru a evita acumularea kilogramelor.

3. Shake cu iaurt si pepene rosu

Cu siguranta stiai ca pepenele rosu contine o cantitate mare de apa. Adasar, daca vrei sa eviti deshidratarea corpului in zilele de canicula, foloseste aceste retete de shake-uri si prepara o bautura apetisanta din 3 felii de pepene, 2 frunze de menta si 3-4 linguri mari de iaurt grecesc. O portie din aceasta mixtura contine nu mai mult de 98 calorii. Invata cum sa faci cele mai bune alegeri cand vine vorba de ingredientele pe care le folosesti pentru prepararea smoothie-urilor sau a shake-urilor. Investeste in fructe proaspete bogate in apa si vitamine.

4. Milkshake cu mandarine si mere

De fiecare data cand prepari un milkshake este foarte important sa folosesti produse lactate degresate. Astfel vei reusi sa reduci numarul caloriilor pe care le vei consuma. Cu ajutorul blender-ului amesteca o cana de lapte degresat, 3-4 mandarine si 2 mere taiate in bucatele mici. Nu opri aparatul pana cand nu obtii o textura fina. Un pahar din acest shake contine nu mai mult de 100 de calorii. Citricele precum si celelalte fructe bogate in vitamina C, stimuleaza organismul sa arda grasimile acumulate in anumite zone.

Iti plac bananele la nebunie? Rasfata-te cu urmatoarea bautura care te va face sa uiti de stresul zilnic. Amesteca 3 banane de o dimensiune medie, 2 cani de lapte degresat si o lingurita de ghimbir. La final adauga cateva cubulete de gheata pentru a obtine o consistenta mai lichida. Bananele bogate in vitamine si potasiu, ajuta la reglarea nivelului de cortizol iar ghimbirul se dovedeste a fi ingredientul secret pentru a garanta fuctionarea corecta a metabolismului. Un pahar din acest milkshake contine 128 de calorii.

6. Milkshake cu piersici si zmeura

Foloseste aceste retete de shake-uri si fructele sezoniere pentru a prepara o bautura care te face sa te simti mult mai dinamica. Cu ajutorul blender-ului amesteca 5 felii de piersici, o cana de lapte de migdale si o cana de mure. In cazul in care vrei sa oferi un gust mai dulce shake-ului adauga putina Stevia sau indulcitor. Incepe ziua cu un astfel de desert sanatos care contine mai putin de 100 de calorii.