Ce trebuie sa contina un articol SEO?

Atunci cand doresti sa-ti promovezi afacerea intr-un mod eficient, articolele adresate publicarii pe diferite site-uri iti pot veni in ajutor ca sa-ti cresti notorietatea in mediul online, dar si offline, prin randul persoanelor care aud de tine si afacerea ta si care, pot raspandi vestea mai departe in comunitatile din care fac ei parte.

Mediul online este cu mult mai adecvat pentru a-ti face reclama, pentru ca tot mai multa lume descopera puterea internetului si alege sa se bucure de avantajele pe care acesta le pune la dispozitie persoanelor fizice si juridice. Asadar, in detrimentul panourilor stradale, a pliantelor si a altor forme de publicitate, poti opta pentru aceste articole SEO care sa-ti ofere macar o parte din notorietatea si succesul la care visezi.

Dar pentru ca acestea sa-si atinga scopul e foarte important ca articolele sa fie structurate corespunzator, lucru pe care trebuie sa-l ai in vedere de fiecare data atunci cand soliciti crearea si publicarea unor astfel de articole.

Iata cateva caracteristici cheie ale articolelor SEO:

Ce trebuie sa contina un articol SEO?

Articolele SEO trebuie sa aiba mai presus de toate un titlu atractiv, in limita maxima a 20 de cuvinte.

Cu cat titlul este mai elaborat, mai coincis si mai atractiv, cu atat ai mai multe sanse ca sa atragi publicul mai facil catre siteul tau prin intermediul linkului din interiorul articolului.

Primul paragraf trebuie sa fie de asemea, in tema cu subiectul articolului, fiind ideal sa contina aspectele cheie ale articolului.

Nu uita si de cuvintele cheie potrivite, o serie de cuvinte alcatuite dintr-un cuvand sau asocieri de 2-3 cuvinte pe care poti amplasa o serie de link-uri care sa faca trimitere la pagina ta.

Un articol SEO perfect va contine cuvantul cheie sau unul dintre acestea chiar si in titlu.

Corpul articolului trebuie sa detina conform criteriilor SEO, cate o fotografie la fiecare 200-250 cuvinte, o fotografie relevanta care poate fi denumita in cod HTML cu numele firmei sau al produsului prezentat pe care doresti sa il targetezi.

Un articol extrem de relevant surprinde atat puncte slabe, cat si forte, iar dimensiunea articolului poate depasi 500 de cuvinte.

Cele mai bune articole detin chiar si peste 2000 cuvinte, fiind articole cu o informatie extrem de bine conturata.

Nu lipseste, bineinteles, structurarea titlurilor si a subtitlurilor care este indicata a fi amplasata la aproximativ 250 cuvinte pentru a facilita lecturarea materialelor si pentru a pastra atentia cititorului pana la final.

Cu cat o persoana acceseaza un articol de mai multe ori si cu cat acesta ramane pe site mai mult timp, cu atat site-ul va deveni mai vizibil  din punct de vedere al traficului si al relevantei acestuia in mediul online si pentru motoarele de cautare.

Articolele cu informatii si experiente valide vor fi cu atat mai cautate si mai lecturate de catre un numar de persoane mai ridicat, in detrimentul celor care prezinta reclama pura.

Pentru a vedea cum sunt structurate aceste articole intra pe siteul nostru la sectiunea articole si acolo vei gasi peste 3000 de articole foarte bine realizate din diverse domenii de interes general.