Brandul chinez Xiaomi lanseaza un magazin online in Romania

Grupul chinez Xiaomi, al treilea cel mai mare brand de smartphone-uri din lume, si-a extins prezenta pe piata romaneasca prin lansarea Mi-Home.ro.

Noua platforma oficiala de comert electronic permite clientilor sa achizitioneze produsele marcii online, la cele mai avantajoase preturi.

“Eficienta sporita a platformei de distributie multi-canal este componenta de baza a strategiei de extindere a companiei. In acest fel, putem opera eficient si, in acelasi timp, extindem zona noastra de utilizatori si le oferim noi experiente. De la inceputurile noastre, ne-am concentrat pe vanzarile directe online ale produselor noastre pentru a creste eficienta si a construi o relatie digitala cu utilizatorii”, au declarat reprezentantii Xiaomi Corporation.

Deschiderea primului magazin Xiaomi din Romania vine la putin peste un an dupa ce firma romana de import si distributie GBR Tronics a deschis primul magazin Xiaomi din Romania, sub franciza.

Fondata in aprilie 2010, Xiaomi Corporation a devenit al treilea cel mai mare brand de smartphone-uri din lume. De asemenea, a creat cea mai mare platforma AIoT (AI & IoT) pentru utilizatorii sai, cu 289,5 milioane de dispozitive inteligente conectate la aceasta.

In prezent, Xiaomi isi vinde produsele in peste 90 de piete din intreaga lume.

Cand Xiaomi anunta un produs, sute de proprii “fani Mi” sunt intotdeauna acolo pentru a incuraja compania. Popularitatea producatorului de smartphone-uri a facut comparatii cu Apple. Dar unii din mass-media au acuzat Xiaomi ca a copiat prea mult de la gigantul tehnologic american. Fie ca este modul in care se imbraca CEO-ul Xiaomi ca Steve Jobs sau modul in care arata produsele companiei, asemanarile au aparut de ani de zile. In timpul celei mai recente dezvaluiri a produsului Xiaomi, CEO-ul companiei a renuntat la Steve Jobs, cu un diapozitiv care spunea in limba engleza „Inca un lucru …” inainte de a anunta noul sau produs cu banda inteligenta. Inceputul producator de smartphone-uri a incercat sa se distanteze de orice comparatie cu Apple, dar este evident ca compania respecta mult compania americana.

In ciuda comparatiilor cu Apple, Xiaomi functioneaza foarte diferit fata de furnizorii traditionali de smartphone-uri. In 2011, cand compania a anuntat primul sau telefon emblematic, dispozitivul de ultima generatie a castigat instantaneu urmatorii datorita pretului sau scazut, la 1999 de yuani (324 dolari), cand a fost cumparat fara subventii de la operator. De atunci, Xiaomi si-a vandut intotdeauna produsele la doar putin peste costul pe care l-a facut. Strategia a fost o piatra de temelie pentru succesul companiei si a pus presiune pe rivalii Samsung, Huawei si ZTE. In imagine este cel mai nou telefon emblematic al companiei, Mi 4, care foloseste un procesor Qualcomm Snapdragon 801 2,5 GHz-core, are 3 GB RAM si un ecran 1080p de 5 inci, toate construite intr-o carcasa din otel. Are un pret de pornire la 1999 de yuani. In loc sa se bazeze pe magazinele fizice sau pe operatorii de telefonie mobila, Xiaomi isi vinde in principal telefoanele folosind comertul electronic.