TikTok For Business Este Acum Disponibil In Romania

TikTok, destinatia principala pentru platforma video mobila in forma scurta, lanseaza TikTok for Business in Romania pentru a oferi asistenta marcilor, agentilor de publicitate si IMM-urilor in dezvoltarea prezentei lor de marketing pe TikTok si pentru a dezvolta gradul de constientizare a platformei din tara. TikTok for Business ofera specialistilor in marketing o gama larga de solutii pentru companii pentru a conecta marcile cu comunitatea creativa si pozitiva a TikTok si le ofera posibilitatea de a se dezvolta.

Prin TikTok for Business, compania va oferi suport si programe educationale marcilor locale care au nevoie de ajutor pentru a naviga pe platforma pentru a-si atinge mai bine publicul tinta. O echipa locala isi va oferi expertiza si experienta in afaceri si va oferi solutii eficiente de publicitate pentru clienti si agentii cu privire la modul de valorificare profesionala a TikTok.

“TikTok este o platforma autentica si vesela si, mai mult, ne permite fiecaruia dintre noi sa ne scoata la iveala creativitatea, oferind un loc sigur pentru fiecare utilizator sa se exprime. TikTok ajuta la conectarea oamenilor din intreaga lume, indiferent unde traiesc, varsta sau experientele lor. Romania a intampinat TikTok cu mare entuziasm si suntem bucurosi sa vedem baza noastra de utilizatori crescand in mod constant si exponential. Sunt foarte incantat ca echipa mea si voi avea placerea sa sustin dezvoltarea comunitatii TikTok din tara si sa prezint oportunitatile sale unice partenerilor nostri de afaceri din Romania “, spune Sylwia Chada, Director General TikTok CE.

TikTok este cea mai rapida si mai descarcata aplicatie din lume din ultimul an, potrivit Apptopia . Platforma a inregistrat 100 de milioane de conturi active in Europa. TikTok a fost clasat in BrandZ Top 100 Cele mai valoroase marci globale 2020 in primele 100 cele mai valoroase marci din lume si in primele 10, la categoria divertisment. In Romania, TikTok este una dintre cele mai descarcate si utilizate aplicatii din tara. Brandurile s-au alaturat platformei in ultimul an si au inceput sa creeze comunitati angajate in jurul companiilor lor.

Una dintre principalele prioritati ale TikTok este siguranta comunitatii sale si ajutarea oamenilor si a marcilor sa isi creeze identitatea online. Pentru a atinge acest obiectiv, in special pentru tineri, TikTok a facut modificari semnificative la jumatatea lunii decembrie a anului trecut, lansand noi instrumente de imperechere familiala si adaugand la mijlocul lunii ianuarie modificari ale confidentialitatii conturilor de utilizator pentru varstele 13-15 ani, care vor fi setate la privat in mod implicit. Acesta este un exemplu al uneia dintre numeroasele masuri pe care TikTok le pune in aplicare pe tema sigurantei tinerilor.